အက္ပဲလ္ (Apple) ကုမၸဏီက ဧျပီလဆန္းတြင္ စတင္ေစ်းကြက္တင္ေရာင္းခ်လိုက္သည့္ အိုင္ပက္ဒ္ (iPad) ကို ျပည္တြင္းေစ်းကြက္တြင္လည္း ကြန္ပ်ဴတာဆိုင္အခ်ဳိ႕က တင္သြင္းေရာင္းခ်ခဲ့ရာ ပစၥည္းျပတ္လပ္သည္အထိပင္ အေရာင္းသြက္ခဲ့ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ကြန္ပ်ဴတာအေရာင္းဆိုင္အခ်ဳိ႕မွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားကေျပာၾကားသည္။Lucky Bird ကြန္ပ်ဴတာအေရာင္းျပခန္းမွ ဒါ႐ိုက္တာေဒၚေမျဖဴသြယ္က “ပစၥည္းသစ္ဆိုေတာ့ ေစ်းကြက္စမ္းသပ္တဲ့အေနနဲ႕ ၂၅ လံုးေလာက္ပဲ ေမလဆန္းေလာက္က အေမရိကားကသြင္းလာတာ။ တစ္ပတ္အတြင္း ၁၀ လံုးေလာက္ကို ေရာင္းလိုက္ရတယ္” ဟုေျပာသည္။ ထို႔အတူ Technoland ကြန္ပ်ဴတာဆိုင္တြင္လည္း ေစ်းကြက္စမ္းသပ္သည့္အေနျဖင့္ အိုင္ပက္ဒ္ငါးလံုးကို ၿပီးခဲ့သည့္ေမလဆန္းတြင္ စတင္ေရာင္းခ်ခဲ့ရာ တစ္ပတ္အတြင္း အကုန္ေရာင္းခ်ခဲ့ရေၾကာင္း ထိုျပခန္းမန္ေနဂ်ာေဒၚသေျပေအာင္ကဆိုသည္။ “ေစ်းကြက္ကိုၾကည့္ရသေလာက္ ေတာ္ေတာ့ကိုအလားအလာရွိေနတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ဒီလထဲမွာ ပစၥည္းထပ္သြင္းႏိုင္ဖို႔လုပ္ေနတယ္။ အေရအတြက္ဘယ္ေလာက္ထပ္သြင္းမလဲဆိုတာ ေဆြးေႏြးေနပါတယ္” ဟု ၎ကေျပာသည္။ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္တြင္ အိုင္ပက္ဒ္၀ယ္ယူသူအမ်ားစုမွာ လူငယ္မ်ားျဖစ္ၿပီး နည္းပညာအသစ္အဆန္း တစ္ခုအေနျဖင့္ စိတ္၀င္စားၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ အိုင္ပက္ဒ္ကို မရွိမျဖစ္အသံုးျပဳရမည့္ အရာ၀တၳဳတစ္ခုအျဖစ္ထက္ ဒုတိယကြန္ပ်ဴတာအေနျဖင့္ အသံုးျပဳၾကျခင္းေၾကာင့္ ႏုတ္ဘြတ္ခ္၊ နက္ဘြတ္ခ္မ်ား၏ ေရာင္းအားအေပၚတြင္ ထိခိုက္ျခင္းမရွိႏိုင္ေၾကာင္းသိရသည္။ ထိုအိုင္ပက္ဒ္မ်ားတြင္ ေလာ့ခ္ျဖစ္ေနသည္ကို Jail Break ျပဳလုပ္၍ အလြယ္တကူေလာ့ခ္ေျဖအသံုးျပဳႏိုင္ၿပီး ဆိုင္မ်ားအေနျဖင့္လည္း Jail Break ျပဳလုပ္ေရာင္းခ်ေပးလ်က္ရွိသည္။ ျပည္တြင္းကြန္ရက္ ခ်ိတ္ဆက္မႈအေနအထားအရ သရီးဂ်ီအိုင္ပက္ဒ္မ်ားထက္ ၀ါယာလက္စ္ႏွင့္ ဘလူးတုသ္ပါ၀င္သည့္ အိုင္ပက္ဒ္မ်ားကိုသာ ပိုမိုစိတ္၀င္စားၾကေၾကာင္း ကြန္ပ်ဴတာဆိုင္မ်ားကဆိုသည္။ 16GB, 32GB ႏွင့္ 64 GB ဟူ၍သံုးမ်ဳိးခြဲျခားထားသည့္ အိုင္ပက္ဒ္မ်ားကို တင္သြင္းေရာင္းခ်သည့္ဆိုင္အလိုက္ ေစ်းႏႈန္းကြာျခားမႈအနည္းငယ္ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိၿပီး ေစ်းႏႈန္းမွာ က်ပ္ေျခာက္သိန္း၀န္းက်င္မွ ၁၀ သိန္း၀န္းက်င္အတြင္း ေရာင္းခ်လ်က္ရွိၾကသည္။ ေမလကုန္အထိ ကမၻာတစ္၀ွန္းတြင္ အိုင္ပက္ဒ္အလံုးေရႏွစ္သန္း ေရာင္းခ်ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။