ကမ္းျပိဳင္


ဘ၀ျပသနာကို
ေပစာထုပ္နဲ႕ စာအုပ္ေတြထဲမွာ
အေျဇရွာတတ္တဲ့ သုခမိန္ေတြကို
စိန္ေခၚခဲ့တဲ့ ပုဂံေစ်း လုလင္ပိ်ဳအေၾကာင္း
စာဆုိေဇာ္ဂ်ီက ဖြဲ႕ဆုိခဲ့ဖူးပါတယ္။

ေနရာတုိင္းမွာ လက္ေတြ႕နဲ႕မခ်ိန္တဲ့
သုခမိန္ေတြ အမ်ားၾကီးပါ။

က်မ္းကုိး က်မ္းကားေတြနဲ႕
ခမ္းနား သာယာေနတတ္သူေတြ
မ်က္ျမင္မွာ ဥာဏ္မတြဲႏိုင္ဘဲ
တေၾကာင္းဆြဲ တပုိင္းေၾကာင္
လက္မ တေထာင္ေထာင္နဲ႕ ေနတဲ့သူေတြ
ေနရာတကာမွာ
လူစြာလုပ္ လူဟုတ္ ျဖစ္ေနၾကပါသတဲ့။

ဒါေပမယ့္
စာနယ္ခ်ဲ႕တတ္တဲ့ သီအုိရီသမားကို
မထီေလးစားေတာ့ မလုပ္လုိက္နဲ႕။
ဒီသုခမိန္ေတြ ရွိေပလုိ႕
စာသိေတြ က်ယ္၀န္း
စာညႊန္းေတြ ရွာေဖြ
စာေပသုတ ပြားရတဲ့ေက်းဇူးလဲ ရွိေပရဲ့။

သူတုိ႕ စကားေတြက
က်မ္းနားက မခြာ၊ က်မ္းစာနဲ႕ မေ၀း
က်မ္းေလးတယ္ ထင္ရေသာ္လဲ
အျပစ္ကင္းစင္တဲ့ ပညာရွင္ေတြပါပဲ။

က်မ္းလဲ က်မ္းေလ်ာက္
လမ္းေပါက္ပါေစ။
လက္ေတြ႕ လမ္းခြင္၊ ကၽြမ္းက်င္သူေတြလဲ
ဆင္ျခင္တုံ ဥာဏ္နဲ႕ခ်င့္ျပီး
လမ္းပြင့္ပါေစ။

လမ္းတုိင္ေကာင္းမယ္ မဟုတ္လား။ ။
Related Posts with Thumbnails
 

ဖန္းတီးရွင္-ေမာင္သက္©2008

ဆက္သြယ္ရန္- thettunoo95@gmail.com